Brezplačna poštnina ob nakupu nad 70 €

Blog  |  O nas  |  Darilni bon  |  Kontakt

Splošni pogoji poslovanja

Fresh Lemon / Studio Jet
Beograjska ulica 45, 2000 Maribor, Slovenija
Kontakt: info@fresh-lemon.si


1. Uvodne določbe

Ti Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Pogoji) veljajo za vse nakupe, opravljene v spletni trgovini Fresh Lemon / Studio Jet.
Z oddajo naročila uporabnik potrjuje, da je prebral, razumel in sprejema te Pogoje ter z njimi sklene pogodbo o nakupu.


2. Prodajalec in logistični partner

Prodajalec je Fresh Lemon / Studio Jet, s sedežem v Sloveniji.
Za izpolnitev naročil, pakiranje, odpreme in vračila uporablja pogodbenega logističnega partnerja znotraj EU (izpolnitveni center). Vsa vračila in reklamacije se obravnavajo skladno s postopki, navedenimi v teh Pogojih.


3. Cene, izdelki in slike

  • Vse cene so izražene v evrih (EUR).
  • Cene ne vključujejo poštnine, razen če je izrecno navedeno drugače.
  • Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb cen in vsebin brez predhodnega obvestila; za posamezno naročilo velja cena ob oddaji.
  • Slike izdelkov so simbolične. Možna so odstopanja v barvi, strukturi ali embalaži zaradi naravnih materialov ali različic izdelka.

4. Naročilo in plačilo

Naročilo je sklenjeno, ko kupec prejme e-poštno potrditev naročila.
Prodajalec si pridržuje pravico do razveljavitve naročila v primeru očitne napake (npr. napačna cena, neveljavna zaloga).
Plačilo je mogoče z elektronskimi načini (npr. plačilne kartice, Apple Pay, Google Pay ali predplačilo), kot je navedeno ob zaključku nakupa.
Odprema se izvede po prejemu plačila v celoti.


5. Dostava

  • Dostava se izvaja na naslov, ki ga kupec navede ob naročilu.
  • Običajni rok dostave je 3–5 delovnih dni po odpošiljanju.
  • Sprememba naslova po odpošiljanju je mogoča, stroške spremembe nosi kupec.
  • Prodajalec ni odgovoren za zamude zaradi nepredvidljivih okoliščin ali višje sile, vendar bo kupca o tem obvestil v najkrajšem možnem času.

5.1. Nedobava pošiljke

Če naročilo ne prispe v 14 koledarskih dneh od obvestila o odpošiljanju, kupec to prijavi v 21 dneh od dneva odpošiljanja na info@fresh-lemon.si.
Po potrjeni nedobavi bo kupec prejel ponovni odpošilj ali vračilo kupnine.


6. Pravica potrošnika do odstopa (14 dni)

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga brez navedbe razloga odstopi od pogodbe.
Za uveljavitev pravice pošlje sporočilo na info@fresh-lemon.si, z navedbo številke naročila in izdelkov, ki jih želi vrniti.

  • Rok vračila blaga: najpozneje v 14 dneh od obvestila o odstopu.
  • Stanje blaga: neuporabljeno, nepoškodovano, v originalni, neodprti in nepoškodovani embalaži.
  • Strošek vračila: neposredne stroške pošiljanja krije kupec, razen če je razlog za vračilo napaka prodajalca.
  • Vračilo kupnine: po prejemu in pregledu vrnjenega blaga, najpozneje v 14 dneh od obvestila o odstopu.
  • Izjeme: vračilo ni mogoče pri:
    • odprti kozmetiki in drugih higiensko občutljivih izdelkih,
    • hitro pokvarljivem blagu,
    • izdelkih, izdelanih po meri ali prilagojenih željam kupca,
    • digitalnih vsebinah, pri katerih se je izvajanje začelo z izrecnim soglasjem potrošnika.

7. Reklamacije in poškodbe

Reklamacije se rešujejo hitro in učinkovito.
Kupec je dolžan pregledati pošiljko ob prejemu in morebitne napake sporočiti v 3 delovnih dneh (72 ur) od dostave, na info@fresh-lemon.si, z navedbo številke naročila, opisa težave in priloženimi fotografijami.

7.1. Poškodovani ali napačni izdelki

Če kupec prejme poškodovan ali napačen izdelek, se zamenjava ali vračilo izvede brezplačno.
Prodajalec lahko zahteva, da se izdelek vrne v originalni embalaži. Po pregledu bo izveden dobropis, zamenjava ali vračilo kupnine.

7.2. Manjkajoči ali presežni izdelki

  • Če kak izdelek manjka, mora kupec to prijaviti v 3 delovnih dneh od prejema. Po preverjanju se izvede dobropis ali ponovna odpošiljka.
  • Če je kupec prejel preveč izdelkov, o tem obvesti prodajalca in vrne presežek po dogovoru. Stroške vračila krije prodajalec.

7.3. Okvarjeni izdelki

Za okvare, ki se pokažejo po prejemu, velja 24-mesečna odgovornost za skladnost (ZVPot-1).
Kupec lahko zahteva popravilo, zamenjavo, znižanje cene ali vračilo kupnine.
Reklamacije se vložijo prek info@fresh-lemon.si.


8. Zaloga in nadomestila

Kljub rednim posodobitvam se lahko zgodi, da izdelek ni več dobavljiv.
Če nedobavljivi izdelki presegajo 10 % naročila, bo kupec o tem obveščen v 2 delovnih dneh, razlika pa bo vrnjena na prvotno plačilno sredstvo v roku 1–7 dni.


9. Postopek vračila

Pred vsakim vračilom mora kupec pisno obvestiti prodajalca na info@fresh-lemon.si, kjer prejme nadaljnja navodila.
Blago se pošilja na naslov izpolnitvenega centra v EU, ki bo naveden v e-poštnih navodilih.

  • Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži in stanju »kot novo«.
  • Pri vračilih zaradi odstopa od pogodbe strošek pošiljanja krije kupec.
  • Pri vračilih zaradi napake ali poškodbe strošek pošiljanja krije prodajalec.
  • Kupec mora hraniti dokazilo o pošiljanju (sledilna številka ali potrdilo).
  • Pošiljk z odkupnino (COD) ne sprejemamo.

10. Odgovornost

Prodajalec ni odgovoren za:

  • škodo, ki nastane brez njegove kršitve obveznosti,
  • posredno ali posledično škodo (npr. izgubo dobička),
  • povečano škodo, če kupec ne ravna v skladu z navodili ali zamudi s prijavo.

Nič v teh Pogojih ne omejuje odgovornosti prodajalca, kjer to ni dopustno po zakonu.


11. Kozmetični in higiensko občutljivi izdelki

Vsi kozmetični izdelki v ponudbi so testirani in skladni s predpisi EU.
Za občutljivo kožo se priporoča testni nanos pred prvo uporabo.
Iz higienskih razlogov odprtih ali uporabljenih izdelkov ni mogoče vračati, razen če so poškodovani ali neskladni.


12. Darilni boni in kuponi

  • Veljajo do datuma, navedenega na bonu.
  • Bonov in kuponov ni mogoče zamenjati za gotovino.
  • Ob izgubi, kraji ali poteku veljavnosti vračilo ni mogoče.
  • Kuponi se praviloma unovčijo v celoti pri enem nakupu.

13. Hramba pogodbe

Elektronska potrdila naročil in računi se hranijo v elektronski obliki pri prodajalcu oziroma njegovih pogodbenih obdelovalcih.
Dostop do podatkov je možen na podlagi zahteve po e-pošti na info@fresh-lemon.si.


14. Pritožbe in reševanje sporov

Za pritožbe ali vprašanja se obrnite na info@fresh-lemon.si.
Prodajalec si prizadeva vse spore rešiti sporazumno.
Če dogovor ni mogoč, je za reševanje pristojno sodišče v Mariboru, Slovenija.
Potrošniki lahko uporabijo tudi izvensodno reševanje potrošniških sporov, skladno z zakonodajo Republike Slovenije.


15. Končne določbe

Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb teh Pogojev brez predhodnega obvestila.
Veljavna različica je objavljena na spletni strani in velja od datuma objave dalje.
Za nakupe veljajo pogoji, veljavni v času oddaje naročila.

Zadnja posodobitev: oktober 2025
Fresh Lemon / Studio Jet
Kontakt: info@fresh-lemon.si


Povzetek rokov za hitri pregled

Vrsta postopkaRok za prijavo / izvedbo
Dostava3–5 delovnih dni po odpošiljanju
Nedobava pošiljkeprijava v 21 dneh od odpošiljanja
Reklamacija (poškodba, napačen izdelek)3 delovne dni od prejema
Odstop od pogodbe14 dni od prejema
Vračilo kupninedo 14 dni po prejemu vračila

Brezplačna dostava

Za vsa naročila nad 70 €

14-dnevna garancija zadovoljstva

Vračilo brez zapletov – če izdelek ni to, kar ste pričakovali.

Kakovostni izdelki

Izbrani izdelki, ki združujejo naravne materiale in estetsko vrednost.

100% varen nakup

Varna plačila prek Stripe/MasterCard/Visa